امروزه رضایت مشتری از خدماتی که دریافت نمودهاست کافی نیست، مشتری باید وفادار شود.
وفاداری بدان معناست که مشتری بدون هیچ گونه تشویقی برای دریافت خدمات جدید برانگیخته و مشتاق باشد و زمانی حس وفاداری شکل می گیرد که رابطه مشتری و فروشنده دارای ارزش دو طرفه باشد بدان معنا که هر دو سود ببرند.
مشتری وفادار نقش تبلیغات زنده را بازی می کند، فروشنده را تمجید میکند و او را به دیگران پیشنهاد می دهد.
اما ارائه خدمات مطلوب به تنهایی نمی تواند وفادار ماندن مشتری را تضمین کند زیرا قیمت رقابتی و تبلیغات همواره وی را تحت تأثیر قرار می دهند.
برای وفادار سازی مشتری بایست در کنار ارائه خدمت احساسات و علایق وی نیز مورد توجه قرار بگیرد. یکی از سادهترین راهکارهای وفادارسازی مشتریان ارسال پیام کوتاه در طول دوره ارائه خدمت به وی و پس از آن است.
در یک آژانس مسافرتی مشتریان وفادار هستند که با حضور خود یا تشویق دیگران تورها را پر می کنند.
تکنیک های پیامکی برای جذب توریست:
- هنگام ثبت نام یا صدور بلیط شماره تلفن همراه مسافر را بگیرید تا همسفر پیامکی او شوید.
- چند ساعت قبل از حرکت با ارسال پیامی به مسافر، ساعت حرکت و محل حضور وی را یادآور شوید.
- چند دقیقه پس از حرکت برای مسافر پیامی ارسال کرده و برای او سفر خوشی آرزو کنید.
-
10 ساعت دیگر در مشهد خواهید بود سفر خوشی داشته باشید.
-
- اندکی پس از رسیدن مسافر به مقصد با پیامک به او خوش آمد بگویید.
- در طول برنامه های تور و متناسب با محل های مختلف برنامه ها را به اطلاع مسافر برسانید.
-
بازدید از چند مکان تاریخی ساعت حرکت: 9 صبح محل اجتماع: لابی هتل
-
- پس از مراجعت مسافر به شهر خود با ارسال پیامی از همراهی او در سفر سپاسگزاری کرده و میزان رضایت وی را جویا شوید.
-
مشتری گرامی از همراهی شما سپاسگزاریم.
-
اگر از خدماتی که دریافت نموده اید راضی هستید عدد 1 و اگر رضایت ندارید عدد 2 را پاسخ دهید
-
- در بازه های زمانی مختلف تورهای جدید را به همراه تخفیفی که در نظر گرفتهاید، به اطلاع مشتریان قبلی برسانید.
-
تور 21 روزه چین با تخفیف 10 درصدی برای مشتریان قبلی
-
- با ارسال پیام تبریک و تهنیت در مناسبت های مختلف به مشتریان قبلی نشان دهید با آن ها حس مشترکی دارید.
-
فرخنده باد بر همگان مقدم بهار نوروز جاودانه ترین جشن روزگار نوروز مبارک
-
نظرات شما