بروز مشکل در پرداخت آنلاین سامانه

ضمن سلام و آرزوی قبولی عزاداری‌های همه دوستان

اخیرا مشکلاتی در بخش پرداخت آنلاین سامانه توس پیامک ایجاد شده است.

مشکل مذکور مربوط به درگاه پرداخت بانک ملت و شرکت به‌پرداخت میباشد که در حال پیگیری و رفع مشکل هستیم.

درگاه جایگزین Payline تا رفع مشکل درگاه اصلی فعال شده است و کاربران برای پرداخت آنلاین از این درگاه استفاده کنند.

درگاه جایگزین ZarinPal [درگاه واسط زرین‌پال] تا رفع مشکل درگاه بانک ملت فعال شده است و کاربران برای پرداخت آنلاین از این درگاه استفاده کنند.

در زیر میتوانید تایید پرداخت شرکت پی‌لاین را مشاهده نمایید.

نمایندگان و همکاران محترم دفت داشته باشند برای انجام شارژ حساب کاربری خود لازم است تا حتما از طریق تارنمای سامانه توس پیامک به آدرس P.SMSToos.ir اقدام به شارژ کنند.

پاره‌ای از توضیحات:

با توجه به مشکل به وجود آمده در درگاه پرداخت بانک ملت (به‌پرداخت) از تاریخ 1394/09/16 ناچارا از درگاه پرداخت پی‌لاین که در زیر تاییدیه آن را مشاهده میکنید در تاریخ 1394/09/19 استفاده شد.

با توجه به کارمزدی که این درگاه واسط بابت انجام تراکنش کسر میکند با وجود متحمل شدن ضرر قابل توجه، ولی تا 1394/10/09 این درگاه را به صورت فعال نگهداشتیم و پس از آن از درگاه زرین‌پال به عنوان درگاه واسط استفاده شده است.

از این به بعد نیز با رفع مشکل درگاه اصلی به‌پرداخت ملت از درگاه واسط زرین‌پال استفاده خواهد شد.

نوشتهٔ بعدی
فعال شدن سرشماره جدید 50009
نوشتهٔ پیشین
اعمال تغییرات در پنل‌های کاربری – بزودی

پست های مرتبط

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

5 + 8 =

فهرست